Z przykrością informujemy, że z dniem 29.04.2024r. firma Mikrotech S.A. zakończyła swoją działalność.
Równocześnie Agencja Reklamowa Mediaplace będąca częścią firmy także zamyka swoją działalność.
Chcielibyśmy wyrazić serdeczne podziękowania wszystkim naszym klientom za zaufanie i lojalność, które okazaliście nam Państwo przez wiele lat.
Współpraca z Państwem była ogromną przyjemnością.
Z wyrazami wdzięczności i szacunku
Pracownicy działu Mediaplace
Wszystkich zainteresowanych dzierżawą pomieszczeń biurowych lub usługowych w Krośnie przy ul. Składowej 9, zakupem sprzętu komputerowego i biurowego oraz mebli i wyposażenia zapraszamy do kontaktu:
Syndyk masy upadłościowej: Tomasz Śmietana, tel.: 604 582 879
Siedziba firmy: Ewa Steliga, tel.: 609 807 964
Artykuł Sponsorowany to tekst publikowany w Internecie lub tradycyjnej prasie, mający na celu promowanie produktu, usługi, firmy lub osoby. W przeciwieństwie do zwykłego artykułu, zawiera elementy graficzne, logo firmy lub odnośnik do strony internetowej prezentującej opisywany produkt lub usługę.
Artykuł Sponsorowany stanowi formę reklamy ukrytą pod postacią treści edukacyjnej lub informacyjnej, których celem jest przyciągnięcie uwagi czytelników i zachęcenie do zapoznania się z ofertą promowanego podmiotu.
Klient wybiera artykuł już opublikowany w naszej Gazecie lub na Blogu, powiązany tematycznie ze swoją działalnością, a redakcja umieszcza w treści link sponsorowany.
Treść przygotowana przez Klienta.
Treść przygotowana przez naszego redaktora. Obejmuje tematykę ogólną lub specjalistyczną.
Artykuł sponsorowany to potężne narzędzie marketingowe. Jego podstawowym celem jest zainteresowanie czytelnika daną usługą lub produktem, zachęcenie go do działania i nawiązanie relacji biznesowych.
Artykuły sponsorowane prezentują zagadnienie w nienachalny sposób, bez oczywistego namawiania do zakupu. Autor dyskretnie sugeruje w tekście obecność danego produktu lub usługi. Czytelnik zostaje jednak zapoznawany z zaletami produktu, usługi lub obszarem działania firmy.
Artykuły sponsorowane umożliwiają skuteczne budowanie link building – linkowania zewnętrznego. Link building to proces wchodzący w skład pozycjonowania, polegający na zdobywaniu linków (odnośników) z innych witryn do własnej.
wprowadzasz na rynek nowy produkt lub usługę
planujesz wypromować mniej popularny produkt lub usługę
szukasz kolejnych odbiorców swojej oferty
szukasz partnerów biznesowych
zależy Ci na link buildingu z wykorzystaniem wartościowych witryn
chcesz zwiększyć rozpoznawalność swojej marki
chcesz budować wizerunek eksperta