Regulamin Agencji Reklamowej Mediaplace

  1. Niniejszy regulamin określa zasady korzystania z usług Agencji Reklamowej Mediaplace, zgodnie z postanowieniami ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną oraz ustawy z dnia 14 maja 2014 r. o Prawach Konsumenta.
  2. Definicje:
    1. Usługodawca – Mikrotech S.A z siedzibą w Krośnie przy ulicy Składowej 9, wpisana do rejestru przedsiębiorców pod numerem KRS 0000112227, prowadzonego przez XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego Sądu Rejonowego w Rzeszowie, NIP 6840009101, REGON 370361688, adres e-mail: mikrotech@mikrotech.com.pl, telefon: (13) 43 76 300, która prowadzi Agencję Reklamową Mediaplace, zwaną dalej również "Agencją".
    2. Usługobiorca (Użytkownik, Klient) – osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej.
    3. Usługa – realizowane przez Agencję Mediaplace zadania z zakresu publikacji ogłoszeń w prasie i Internecie, pośrednictwo w realizowaniu zamówień dotyczących gadżetów reklamowych i promocyjnych oraz usług poligraficznych.
  3. Warunki korzystania z usług Agencji:
    1. Procedura złożenia zamówienia:
      1. Warunkiem koniecznym do przyjęcia zamówienia jest wcześniejsze zapoznanie się i zaakceptowanie niniejszego Regulaminu.
      2. W pierwszej kolejności Klient składa zapytanie telefoniczne na nr tel. 13 43 76 436 lub w formie elektronicznej z wykorzystaniem formularza kontaktowego na stronie https://www.mediaplace.pl/kontakt, albo poprzez wysłanie wiadomości e-mail na adresy kontaktowe wskazane na stronie https://www.mediaplace.pl/kontakt.
      3. Po otrzymaniu zapytania od Użytkownika Agencja sporządza ofertę cenową, na podstawie materiałów i informacji dostarczonych przez Użytkownika, uwzględniając dobór odpowiednich środków i czas realizacji danej usługi. Oferta cenowa zawiera w szczególności: specyfikacja usług/towarów, cena usług/towarów, termin realizacji, koszty dostawy, sposób i termin płatności. Oferta cenowa zostanie przesłana Użytkownikowi na podany przez niego w zapytaniu adres poczty elektronicznej.
      4. Wynagrodzenie Usługodawcy netto oraz brutto (zawierające podatek od towarów i usług według stawki określonej w przepisach prawa) każdorazowo wyrażone w złotych polskich (PLN) określone zostanie w ofercie cenowej, o której mowa w pkt. 3.1.3.
      5. Użytkownik zatwierdza ofertę poprzez podpisanie zamówienia i przesłanie jego skanu na adres poczty elektronicznej wskazany w ofercie cenowej.
      6. Po otrzymaniu zamówienia Agencja przystępuje do sporządzenia wstępnego projektu, który przedstawia do akceptacji Użytkownikowi na adres poczty elektronicznej wskazany w zamówieniu.
      7. Z chwilą zaakceptowania przez Użytkownika oferty Usługodawcy oraz przesłanego projektu drogą elektroniczną na adres Usługodawcy wskazany w ofercie pomiędzy stronami dochodzi do zawarcia Umowy, a Agencja przystępuje do realizacji zamówienia.
      8. Realizacja usługi odbywa się według zaakceptowanego przez Użytkownika projektu. Agencja nie ponosi odpowiedzialności za treść emitowanych materiałów dostarczonych przez Użytkownika.
      9. Agencja zastrzega sobie prawo do nieuwzględnienia poprawek, zgłoszonych przez Użytkownika po skierowaniu projektu do realizacji.
      10. Użytkownik oświadcza, iż posiada prawo do dysponowania materiałami dostarczonymi Agencji w celu wykonania zamówienia oraz że ich wykorzystanie przez Agencję nie narusza praw osób trzecich, w tym praw autorskich.
    2. Płatności:
      1. Użytkownik obowiązany jest do zapłaty za zamówione usługi w formie przedpłaty lub przelewem w terminie do 14 dni licząc od dnia złożenia zamówienia albo w innym terminie wskazanym w ofercie cenowej.
      2. Nieuiszczenie przez Użytkownika przedpłaty w wymaganym terminie spowoduje, że Agencja nie przystąpi do realizacji zamówienia.
      3. Użytkownik może dokonać zapłaty wynagrodzenia za świadczone Usługi na rzecz Usługodawcy dokonując przelewu na konto nr 46 1240 2340 1111 0010 9613 5469 w Pekao S.A. O/Krosno.
    3. Dostawa:
      1. W przypadku, gdy zamówienie obejmuje dostawę towaru, dostawa realizowana jest za pośrednictwem firmy spedycyjnej na adres wskazany w zamówieniu.
      2. Po otrzymaniu przesyłki Klient winien dokładnie sprawdzić stan opakowania, taśmy zabezpieczające i zawartość przesyłki. W razie stwierdzenia ewentualnych ubytków lub uszkodzeń. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia, zaleca się sporządzić protokół szkody. W razie wystąpienia okoliczności, o których mowa powyżej Klient powinien niezwłocznie skontaktować się z Agencją (tel.: 13 43 76 436, e-mail: agencja@mediaplace.pl).
  4. Odpowiedzialność Agencji
    1. Agencja nie ponosi odpowiedzialności w przypadku wad prawnych materiałów i informacji nadesłanych przez Użytkownika. W przypadku stwierdzeniu przez Agencję istnienia wad prawnych, zastrzega sobie ona prawo do odstąpienia od realizacji zamówienia, po uprzednim poinformowaniu Użytkownika.
    2. Agencja nie ponosi odpowiedzialności za jakość plików graficznych dostarczonych przez Zamawiającego. Jeśli jakość grafik uniemożliwia odpowiednie wykonanie usługi, Agencja informuje o tym fakcie, zastrzegając sobie prawo do rezygnacji z wykonania usługi.
    3. Agencja nie ponosi odpowiedzialności za przedłużenia terminu realizacji zamówienia w przypadku jeśli Użytkownik przedłuża termin wysłania poprawek, akceptacji lub płatności.
    4. W przypadku, gdy publikacja na wybranej stronie internetowej lub prasie nie jest możliwa z przyczyn leżących po stronie właściciela strony internetowej/wydawnictwa, Agencja ustala z Użytkownikiem nowe warunki realizacji zamówienia.
    5. Odpowiedzialność Agencji z tytułu nieprawidłowego lub wadliwego wykonania usługi ograniczona jest do wysokości rzeczywistej szkody poniesionej przez Użytkownika i nie może przekroczyć wynagrodzenia Agencji z tytułu wykonania danej usługi. Powyższe ograniczenie nie ma zastosowania do Klienta będącego osobą fizyczną zawierającą umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
    6. W przypadku niedostępności części towarów objętych zamówieniem Klient zostanie niezwłocznie poinformowany o stanie zamówienia i ewentualnych brakach oraz podejmuje decyzję o sposobie jego realizacji (częściowa realizacja, wydłużenie czasu oczekiwania, anulowanie całości zamówienia).
  5. Odstąpienie od umowy i zwroty towaru
    1. Klient, będący osobą fizyczną zawierającą umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, może odstąpić od zawartej umowy bez podania przyczyny w terminie 14 dni od dostarczenia towaru/usługi. Zgodnie z przepisami ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta – dalej zwaną „Ustawą”. Odstąpienie od umowy może być dokonane poprzez złożenie oświadczenia na piśmie np. według wzoru z załącznika nr 3 do niniejszego Regulaminu. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy prosimy odesłać listowne na adres Mikrotech S.A. – Mediaplace, ul. Składowa 9, 38-400 Krosno lub elektronicznie na adres agencja@mediaplace.pl. W razie pytań prosimy o kontakt tel: 13 43 76 436 w godzinach 8:30 – 15:00.
    2. W przypadku, gdy zamówienie obejmowało dostawę towaru, towar należy zwrócić do Usługodawcy najpóźniej do 14 dni kalendarzowych od dnia odstąpienia od umowy tj. przesłania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Zwrot towaru należy kierować na adres: Mikrotech S.A.- Mediaplace, ul. Składowa 9, 38-400 Krosno.
    3. Zwracany towar nie może nosić śladów użytkowania, nie może być zabrudzony lub uszkodzony, powinien być pozbawiony obcych zapachów, musi mieć wszystkie oryginalne wszywki i zawieszki oraz dołączony dowód zakupu. Klient nie ma prawa korzystania z towaru w sposób, który nie jest konieczny do stwierdzenia cech i zastosowania zakupionej rzeczy i jest odpowiedzialny za każde zmniejszenie wartości rzeczy sprzedanej. W przypadku zniszczenia rzeczy Agencja może naliczyć opłatę za zniszczenia wynikłe z użytkowania, przekraczające granice zwykłego sprawdzenia towaru. Wysokość szkody ponoszonej przez Agencję będzie dokonywana poprzez porównanie wartości nowej rzeczy z wartością rzeczy, która została obliczona po uwzględnieniu minimalnego stopnia zużycia, który wiąże się ze oglądnięciem i sprawdzeniem towaru.
    4. Skutki odstąpienia od Umowy:
      - w przypadku odstąpienia od Umowy zawartej na odległość Umowę uważa się za niezawartą.
      - w przypadku odstąpienia od Umowy Usługodawca zwraca Klientowi niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Klienta o odstąpieniu od Umowy, wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym ewentualne koszty przesyłki nie wyższe niż najtańsza opcja przesyłki oferowana przez Usługodawcę. Usługodawca może wstrzymać się ze zwrotem ceny towaru na rzecz Klienta do chwili w której otrzyma zwracany towar z powrotem.
      - zwrotu płatności Usługodawca dokona na wskazany przez Klienta nr rachunku bankowego.
    5. Klient ma prawo odwołać oświadczenie o odstąpieniu od umowy tylko w przypadku, gdy oświadczenie o odwołaniu doszło do Usługodawcy jednocześnie lub przed oświadczeniem o odstąpieniu.
    6. Prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Klientowi w odniesieniu do umowy:
      - o świadczenie usług, jeżeli Usługodawca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą Klienta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy;
      - w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Klienta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
      - w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami; - zawartej w drodze aukcji publicznej.
  6. Reklamacje
    1. 1. Usługodawca jest zobowiązany do świadczenia usług zgodnie z należytą starannością wymaganą w obrocie profesjonalnym.
    2. 2. Wszelkie reklamacje związane ze świadczonymi przez Agencję Usługami powinny być składane drogą elektroniczną na adres agencja@mediaplace.pl lub pisemnie na adres Mikrotech S.A. – Mediaplace, ul. Składowa 9, 38-400 Krosno, do 14 dni od wystąpienia zdarzenia, którego dotyczy reklamacja.
    3. 3. Reklamacje będą rozpatrywane w terminie 30 dni, a w przypadku Użytkownika będącego osobą fizyczną zawierającą umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej - w terminie 14 dni - od daty ich złożenia.
    4. 4. Użytkownik składający reklamację zostanie niezwłocznie poinformowany o sposobie jej rozpatrzenia drogą elektroniczną na podany adres e-mail lub pisemnie.
    5. 5. Reklamacje wysłane w każdym innym języku niż polski nie będą rozpatrywane.
    6. 6. W przypadku gdy reklamacją objęty jest wadliwy towar, należy go przesłać za pośrednictwem skierowanej przez Usługodawcę do Klienta firmy spedycyjnej (kuriera).
    7. 7. W przypadku nieuwzględnienia reklamacji, towar zostanie odesłany wraz z opinią o niezasadności reklamacji.
    8. 8. Zgodnie z art. 558 § 1 Kodeksu Cywilnego odpowiedzialność Usługodawcy wobec Klienta z tytułu rękojmi zostaje wyłączona.
    9. 9. W sprawach reklamacji można się również z nami kontaktować telefonicznie, jesteśmy do dyspozycji poniedziałek-piątek w godzinach 8:30 – 15:00 pod tel.: 13 43 76 436, e-mail: agencja@mediaplace.pl
  7. Postanowienia końcowe
    1. Użytkownik i Agencja zobowiązują się do zachowania w tajemnicy informacji, jakie zostały im przekazane w trakcie realizacji zamówienia.
    2. Złożenie zamówienia w Agencji jest równoznaczne z akceptacją niniejszego regulaminu.
    3. Warunkiem uzyskania dostępu do usług świadczonych przez Agencję jest korzystanie z telefonu i/lub z urządzenia komunikującego się z Internetem i wyposażonego w powszechnie używaną przeglądarkę internetową.
    4. Wszelkie spory wynikłe ze współpracy między Użytkownikiem a Usługodawcą rozstrzygane będą polubownie w drodze negocjacji. W przypadku braku możliwości osiągnięcia porozumienia strony ustalają za właściwy do rozstrzygnięcia sporów Sąd Powszechny, właściwy dla siedziby Usługodawcy. Postanowienie pkt. 8.4 zdanie drugie nie ma zastosowania do osób fizycznych zawierających umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
    5. W sprawach nie unormowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie mają przepisy Kodeksu cywilnego, ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną, ustawy o Prawach Konsumenta, a także prawa Unii Europejskiej, w szczególności RODO (Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE) oraz inne właściwe przepisy powszechnie obowiązującego prawa.
    6. Aktualny tekst Regulaminu publikowany jest na stronie internetowej mediaplace.pl.
    7. Usługodawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian Regulaminu. Zmiany Regulaminu wchodzą w życie w terminie wskazanym na stronie internetowej nie wcześniej jednak niż po 7 dniach od daty ich opublikowania.
    8. Zmiany Regulaminu nie będą w żaden sposób naruszać praw nabytych Klientów przed dniem ich wejścia w życie, a w szczególności nie będą miały wpływu na zamówienia wcześniej złożone przez Klienta.
    9. Załączniki do regulaminu: Nr 1 – Polityka Prywatności, Nr 2 – Polityka Cookies, Nr 3 – Oświadczenie o odstąpieniu od umowy
Nr Załącznik Do pobrania
1. Polityka prywatności Pobierz PDF
2. Polityka cookies Pobierz PDF
3. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy Pobierz PDF

Agencja Reklamowa Mediaplace
Od 17 lat ekspert w budowaniu pozytywnych doświadczeń z marką klienta. Specjalista od gadżetów reklamowych z nadrukiem, poligrafii reklamowej oraz publikacji ogłoszeń w prasie i Internecie. Zapraszamy do współpracy.